شکلکهای جدید یاهو برای خواهران
aghushe eshgh
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نويسندگان
roya

آخرین مطالب


 
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 16:49 :: نويسنده : roya

 



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت17:51---5 دی 1391
خوب که خیس شدم از بارانِ بغضِ خویش



خودم را عاشقانه تر از پیش



صدا زدم :



مـــــــــراد



و باز پاسخ از دهانِ تو شنیدم !!



تو کیستی که بر تمامیت من



همیشه حمیـّت خویش را



انگشت می زنی ؟



حتا زیر آسمانِ اشکهای من



گونه های سرخ تو



خیس می شوند



















تو کیستی؟



که دلم می خواهد



تا فرصتی فراهم هست



با خودم آشتی کنم



شاید هنوز ردِ پای اسبم را



کوچه های «چنگیز قلعه » گواهی دهند



می خواهم با خودم آشتی کنم.















خیس خستگی







خسته‌تر از پروانه



سالهاست



گٍردِ رؤیاهای سرخ باغچه‌ی خویش پر می زنم وُ



هنوز غربت تلخ همیشه را،



مزه می کنم



من خسته ام



و هیچ حاجتی به تایید هیچ پروانه ای نیست



کافی ست دگمه‌ی پیراهنِ پریروزم را باز کنی



تا پاره پاره های عریانِ عمرِ هزار پروانه را،



به سوگ بنشینی.











من خیسِ خستگی ام



بیا شانه هایت را



بالش خیلِ خستگی هایم کن



شاید شبی



زخمهایم را زمین بگذارم


فائق
ساعت16:29---3 دی 1391
استغفروالله...

اینا چرا مث خواهران گشت شدن...

نکن اینکارو تن و بدنمون میلرزه بابا
پاسخ:خوشگلنا:)


ساعت13:16---3 دی 1391
سلام دوست عزیز وب کاملا قشنگو پر محتوایی داری خیلی ی ی ی خوشحال میشم بهم سر بزنی اگه مایلی تبادل لینک کنیم منو با نام ((ای دوست ))لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم %

منتظر نظرات شما هم هستم %%%









http://ey-doost.mihanblog.com


پاسخ:سلام.لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: